Wednesday, March 28, 2012

Roti Jala menjala....


As-Salam....feeewiiiittttt...roti jala aku main taram jer...tnp merujuk pd mane2 blog...aku main buget2 dlm pala hotak aku jer bahan ape yg bersesuaian nk buat dia...hehe..pasal nk bukak lappy punyerla malas.haih


kununnya juga nk meresmikan acuan roti jala yang aku beli di blog K.jee, bekas wartawan dan personaliti dan pelakon TV3.. kira murah juga la k.jee jual...

bukan aku yang kirai, tp Mr. F yang kirai...tgn aku mmg xgheti nk kirai bagai ni..lagipun byk keje aku nk wat, so bg Mr. F je la keje yg sng ni...syyyyhhhh, tepung aku yang bancuh tau !


udah acuan ade dua, makanya aku buat le dua adunan, lain2 kaler...



kekdahnya juga, ptg itu Makngah Mr. F bagi kari daging, lebihan kenduri ghumah dia...mmg mabeles kari daging makngah beliau nih...maklum le org tua buat sumanya sodap! 


nih mangkuk aku...kitorang makan asing2 mangkuk, asing2 kuah, xdo nk main cecah sekali doooo



nih yang rosak...kononnya aku buat dua tepung adalah nk buat yang jenis anyaman tikar yang fofular dikalangan blogger tuh, tp xmenjadi!!!! huhuhuhu buruk beno....xpela len kali la terai lagi..

No comments: