Friday, November 29, 2013

Day 3 - Vietnam Chu Chi Tunnel

As-Salam..Day 3 kami di negara Vietnam...pagi sebelum melawat bekas tempat perang Chu Chi Tunnel, bas singgah di tempat kraftangan dulu..saksikan laporannya...hahaha






dorang buat bendalah ni drp kulit telur. 


semua staf yg buat kraf tgn nih adalah OKU



nih kt Galeri dia plk



mcm2 ada jual...tp aku xbeli pun..kt cni lg mahal..baik beli kt pasar malam ja... 








Kulit telur




kemudian, kami sambung perjalanan ke Chu Chi Tunnel



ala2 muzium nya




terowong tempat persembunyian asekar





Tn. Jamal buat demo... hehe




tempat pancung asekar



Kubu






ewahhhh

















nih terowong sepanjang 200m...aku xmasuk..Mr. F yg masuk


laluan yg sempit...aku sakit tulang punggung tuh yg aku xmasuk tu sbb kena membongkok je




Mr. F dlm terowong


last sekali tgk wayang dlm gua.... haahahhaha..

pastu kul 2,3 ptg, kami semua bergerak pulang dan sambung shoping di Saigon Square...yuhuuuuu ok dah tu je..bye 



No comments: