Friday, November 22, 2013

Prog Bedah Buku - Mengenal Hakikat Syiah

As salam...nak ceritanya harini aku dan k.eva pergi ke Program Bedah Buku -Mengenal Hakikat Syiah , blangsung jam 9- 12.30.. anjuran Pejabat Mufti Wilayah. Membincangkan isu Syiah yg mana skrg ni dh menular di dunia esp. Negara2 Islam..kita layan gambo dulu ya




TErdapat 2 slot... program ini adalah mengupas dari buku yg telah dterbitkn dr jab mufti
 Ramai peserta yg hadir dr pelbagai agensi



Aku dan k.eva interfrem..ada sedikit nota yg aku catitkan by fon...ingat nk share kt cni...pstu pikir, xpyhlah kot... sbb terdapat isu-isu mereka yg boleh mencetuskan spekulasi..

Apapun, bg aku program sgt bermaafaat...dh lama aku ingin pergi ke program yg membincangkan syiah...nahhhh harini berpeluang, selalu  asik bz je... huhu...lepas ni kalo anggota @ org bertanya, bolehlah aku jawab...sbb dh faham da cikit2... ok bye ya... jmpa lg.



No comments: