Monday, June 4, 2012

Layankan Pizza Hot Tiket cinonetttttttt je


As-Salam...aku kan suka betolll dgn maxis hot tiket tau, coz murah dan berbaloi2....lepas tu lagi aku suka coz mxs bagi kite macam2, mkn KFC la, piza hut la....ekeke..tp kena combine 2 tiket baru dpt kfc 2 ketol @ piza hut cinonet yang kecik giler...tp berbaloi la jugak kannnn



lepas waktu keje aku melayan la piza ni ngn laki aku buat dinner kami..aku bukanlah penggemar piza sgt,...dripada 4 keping tuh aku makan sekeping jek, hubby makan 3 keping! beliau la selalu jadi tukang sapu pinggan..muahahaha..i love u bang!



alang2 masuk, sebat la sekali nasi arab (pilihanku) dan spagheti carbonara udang tempura (pilihan Mr, F) ..Mr. F nk oder piza lagi buat tambah, tp aku xbgi coz membazir...aku bukan minat sgt, kalo letak ayam goreng sekor baru aku pelahap...


nasi arab pilaf..sedap...


yang nih, spagheti biase jek..udang tempura tuh bezz..... punyer la bez, sampai aku  beli tepung tempura kat umah, buat sendiri...ekekekke

No comments: