Monday, June 4, 2012

Ceramah Ustaz Don


As-Salam... aku, asal amik gmbar je, mesti nk upload jgk, walaupun gambar tu biase2 je n isi cerita pun biase2 je, tujuannya baru la aku rase berbaloi2 dgn pengorbanan aku mensnap kan pic...kwang3..

aritu kan, kami dpt jemputan menghadiri ceramah agama yang disampaikan oleh penceramah tersohor negara iaitu Ustaz Don Daniyal Bin Don Bijayid yang bertajuk 'Komuniti Sejahtera Matlamat Kami' bertempat di Maktab PDRM KL..


bersemangat Ustaz Don nih..mmg xbosan laa


dah penat berdiri, beliau duduk pulak. berdiri, duduk, berdiri, duduk...


dan duduk...ekekeke...isi yang disampaikan amatlah bernas, aku bangga dgn Ustaz Don, orgnya muda belia lagi, kacak lak tuh! ilmu agama penuh di dada....

nota : pic adalah blur coz aku zoooommmm, tmbah pulak kamera murah...mencacatkan kehenseman ustaz don jek..muahahahaha

No comments: