Thursday, June 21, 2012

Onde-Onde Gula Melaka


As-Salam...nih dikira pestime aku membikin onde2 sendiri...sebelum ni kat kg, menolong bonda menggentel sahajer...tp yang ni aku yang mengadun, menguli (opsssss, bukan, aku, tapi pakai BM je sng) dan menggentel, sambil dibantu Mr. F dlm bab menggentel bolehlah beliau


kalo KL ni xde kelapa muda, tp dorang jual kepala putih...kepala ape, ntah ler aku...katanyer, kelapa yang org2 buat kuih, tp bukan kelapa yang muda yer.


mmg gedabak2 Mr. F gentel...kalo ngn bonda aku, mesti kene marah ni, suh gentel kecik2, baru lawa...aku ikut je la Mr. F gentel besar2 pun, cepat ckt siap ye x...muahahhahahaaa



bekas ni kasi kakak angkat aku, K.Yati....baik betul k.yati selalu kasi kami durian....ekekekke

amacam, lulus x onde2 aku ni???? sedap n sng jek taw!

No comments: