Wednesday, July 11, 2012

Bila Kehabisan Gas wakakkakakakk

As-Salam...bile kehabisan gas kira2 sebulan (punyerla pemalas nk beli) aku kira mudah masak segala bagai selama sebulan itu dengan menggunakan dapur elektrik - multi purpose cooker...sebulan beb! aku ok jer, xkalut sgt setakat makan 2 org jek! kalo beranak pinak jam itu jugak aku g beli gas....layannnnn~~~~

ade 2 jenis pyuk letrik aku...satu hadiah tawen dari member yang bulat itu dan satu lagi yang 4 segi hitam manis itu aku beli hasil titik peluh menanam padi di pejabat...muahaha



masak sardin ... piyuk ni cepat masak 


goreng pedal ayam


telor mata sepet!


ikan kering!


mee goreng...wawawawa...



nasik goleng wooooo...bile pakai piyuk letrik nih kena guna sudip jenis hitam camtuh..barula xkaren if terjadi sesuatu..jgn guna sudip besi k.


ayam goreng dan ikan goreng...sekali harung aku campak..wakakka


eh goreng kepok dlm nih pung boleh la!



alamaknyer bersusun la piyuk 2 bijik tu atas table top..duk bersaing dgn dapur gas yang xberasap....ekekekke


dan bersusun juga la segala senduk dan sudip besi set aku ni..kalo guna dapur gas barula pakai besi2 ini...


juga bersusun jek segala mak neka koli dan piyuk haku! - xterusik- wakakakaa...

No comments: