Thursday, July 12, 2012

Things I Love at my home


As-Salam..n3 xde manafaat...haha..bunga tu aku beli di IKEA, murah je..sekali ngn pasu dia..sampai umah, campak dlm pasu  rase mcm dogol aje, terus aku amik reben body shop yang lebihan barang hantaran dulu, ikat kat pasu itu kasi berseri ckt...mula2 letak atas meja makan..


lepas beli rak kasut nih, terus letak atas rak ni...kasi berseri..xla kosong je rak kasut aku sebagai alat penyambut tetamu...wakakakakk bole gitu??? maklum le duduk dekat pintu kan..so, aku isytihar , penyambut tetamu jela..rak kasut anyaman tikar camni pilihan Mr. F



close up


frame gambar kawen kami...beli kat sogo.


frame di hari pertunangan bersama adik beradik per...beli kat mydin ...haha... background tuh adalah biskut hup seng  bekas makanan aku...sengal!



and i love it bebeh!

No comments: