Wednesday, October 10, 2012

Pizza Roti simple


As-Salam..sekejap menyepi, sekejap rancak kan... mandangkan ada lebihan mozarela cheeze dlm esbox makanya aku mbuat pizza roti..haha, yg senang pizza roti jela, roti gardenia beli jer, xpyh susah2 nk uli doh..aku buat roti pun, dikira fail lagi...xlulus! utk intinya, aku buat sambal sardin..salutkan mayonis dahulu, letakkan sambal sardin yer spt dlm gambar..


kemudian taburkan mozarella dan serbuk oregano..utk dptkan bau spt pizza yg sebenar.. 


bakar dlm oven dlm suhu sederhana, kalo terkuat kang kot rentung lak roti tu kang! 


yeah, dh kuar oben...garing nyer, bez...


i like..


buat breakfast, mkn dgn bihun goreng, mashed potato dan pizza roti sardin


jamuan utk pija dan fahmi yg dtg umh aku aritu, kebetulan lak a.mie aku pun dtg pagi tu utk baiki econ...so, kitorang sekali hadap la...tu byk pinggan tu...kalo x, kami berdua jer sehari harian..eekekeke

No comments: