Thursday, October 11, 2012

Yg Mudah2 Ajer...

As-Salam...tiba giliran aku bermalas-malasan, sekali N3, penuh dgn pic makanan yg pelbagai yg tentunya mudah2 jer...aku malas nk cite satu2, makanya aku kumpulkan upload sekali harung masuk 1 N3..muahhahaha



mee goreng sotong



maggi kari ayam berkubis simple



sotong tempura



prata kari ayam...aku suka tabur gula atas kuah..barulah manis. sedap!



tempe kunyit goreng dengan buncis



nasik goreng kicap



nasik goreng kerabu (bubuh bunga kantan)



sotong goreng kunyit dengan couliflower



lagi sotong dan cendawan masak paprik (sotong xnmpk, menyorok).. (serai je yg nampak..sepelaung besarnya, ahahhaha)



sup sayur (bayam hijau)...tips dari kakakku azida, bile kuah dh menggelegak, matikan api, barulah masukkan segala sayuran...dengan ini sayur menjadi lembut cantik...lembut, bukan lembik yer..kalo over masak, dia akan menjadi lembik..that's y la, matikan api duluuuuu


aku suka part ni...bye...

No comments: