Thursday, January 10, 2013

Hydramawt with Bff..

As-Salam...1st of all, u know my BFF is a late 40-an while 1'm is 29'yo (opss, 30 already),  but we're nevermind  and happines friends althought different age...

aku punyer plan dgn dorang nih pas bonus nnt nk g mkn spesel lah konon2nyer...sbg meraikan bonus..dorang makcik2 xkisah kat mane pun, aku google lah mane yg bez...secara kbetulan mmg aku bhajat pun nk mkn Hydramawt.. nk terai lah hydramawt mane lebih bez dari al-Rawshah dan Saba'... sebab hydramawt aku xpenah terai melainkan dua restoran arab tu dh penah menerai..



Hydramawt ade 2 restoran di Kl nih..1 di Bangsar, 1 lagik di jalan ampang...plg dekat dan plg mudah kami pilih jln ampang jek lah...20 min dh sampai..hohoho... we're plan on friday yeah.. bile aku masuk wah exlusif nyer restoran nih xmcm restoran arab yg lain...aku bagi 4/5 la utk dekorasi restoran...hehe

pelayan dia lak minah arab kow2...jenuh aku nk speaking arab dan english..kekekekeeee... fhm jek lah rojak nya camne, last2 kuar bahasa Lak-Lok



nih lah BFF aku... sorang lagik snap pic.. sebelah aku, cc hasmah (42 thn), k.yati (50), cc maznah (49)...aku?? 29...hehe..so kira aku kwn baik ngn makcik2 lah yer...bez ape bile BFf kite org lebih 'dewasa' dari kite ni...xde gaduh2, xde mengata2, suma cool jerrrrr... dorang byk bg nasihat pd aku yg masih muda trang tang2 ni...ehehe..



mmg waktu lunch jumaat nih dipenuhi oleh para jelitawan2 jer... para kacakian2 sekelian p solat jumaat.. so adalah sgt selesa oleh para jelitawan berjimba2 dgn havoc nya tnp gangguan dan pandangan sinis... ekeke



aku pilih...chicken mandy...RM22.00. boleh mkn 2-3 org per dewasa


fazlina pilih lamb khabsa - RM22.00


cc hasmah pilih lamb kebab - RM22.00



we're share together... air dorang pilih jus2 bagai (rm10/glass), aku pilih konon teh yemen...padan muka xsedap langsung xleh telan.! 



mknn adalah sgt sedapdan abessss... very worth youuuu..keseluruhan we all mkn rm 115.00 .. bg aku, oklah, standard prices.. byr share2...hehe


kebuntangan ! 

bye2...

No comments: