Friday, January 4, 2013

Siakap sedap sgt...tp xde mood :(


As-salam..tgh aku menaip ni adalah aku tgh geram kat CityLink express... xtau nk citer camne..service dorang mmg bad !!! aku beli brg dgn kwn . member pos dari kota bharu ahad lagik! katenya isnin sampai.. aku tunggu isnin xsampai juga, xpelah..selasa cuti tahun baru, ingatkan rabu sampai, tp xde...khamis ptg pun xde jugak..aku dh mula mengamuk sebab sabtu aku dh jnji dgn kastemer aku nk pos brg mereka sabtu ni...

branch citylink kat Taman Billion, cheras call aku ckp org Shah Alam (HQ) delivery ke branch dorang, dorang xcover address ofis aku kat Pudu... punyerlah ngok (aku tgh geram ni) org tu apehal, silap delivery? dorang kata kalo cik nk cepat, dtg amik kat cni..aku kata 'itu bukan masalah saya! awak kene anta pd saya ptg ni juga!"...tp dh dasar mangkuk Citylink, mmg ptg kamis xsampai juga pd aku.... aku masih boleh bersabar...

pagi jumaat (arini) aku call, taman billion return ke Hq Shah Alam..aku suh dorang anta kat aku pagi ni jugak! aku control volume aku sebab boss ade kat ofis... budak tu janji nnt contek aku dan anta pagi ni...
aku tunggu punyer tunggu sampai ke tengahari, xde anu2 Citylink pun call aku.., kalini aku call lagik citylink, 2 x call asyik terputus je line....last2 dpt berckp, budak per angkat, dia kata cik, brg xkluar lagik lah...aku xboleh menahan amarah aku, aku hambur lah !!! siap kluar lagik air mata aku..aku marah dia sambil aku menangis- can u imagine..??? .huhu... sedih beb! aku sedih sebab service dorang 'kotor' (unprofessional) dan yg plg aku sedih coz aku nk kasik brg kat kastemer esok!!! sdgkan brg tu xsampai lagik kat tgn aku.....huwwaaaaaa!!! 



aku nk cite psl ikan nih dh xde mood :(


kalini juz tambah bunga kantan, berbeza dgn buat sebelum nih, dan tambah asam boi...bezzz giler...!!! dan hati ku tgh bengang dan tension dgn CityLink!!!!! 

No comments: