Wednesday, January 30, 2013

Durian Crepe


As-Salam...mengcrepe lah kite! aku buat nih dh lama time musim doyan dulu kala..tp baru sekarang bkesempatan mengapdatekan dia..blog aku pun mati segan hidup xmo, kerna sejak aku meniaga tupperware nih aku bz manjang jek! sejak tercebur 2 bulan dlm biz tupperware nih, maka 2 bulan  jugaklah aku xmembuat segala kek, kuih muih or sewaktu dgnnya... kalo ade yg aku update skrg nih adalah benda2 lama dlm folder aku jer...bukannya benda latest ok.. plez noted.



aku buat crepe nih waktu malam..ekekee...sennag buat kerja waktu mlm, bgn pagi terus ngap jer..dpt dlm 14 ketul gedabak2.. ;)



bile crepe dah suam2 kuku, leh lah kite letakkan whipped creme dan isi doyan sekali..whipped cream tu harus di pukul hingga kental ok.. buat gini boleh...


buat gini pun boleh... i mean pas letak krim, letak doyan, letak krim balik... kalo nk buat dlm pic atas pun xpe... Mr, F suka cam pic atas, sebab dia kata muak kalo letak byk krim..hehe... 

tu diaaaaa.... bertanduk abis krim aku...hehe



acara pemotongan sebelum acara pemakanan pg esok nya...


mmg terbaekkkk



resipinya korang google lah sendiri! aku xdaya nk type resipi coz bg aku respi org lain lagik mengancam dari aku...uhuu.. sebab aku bukannya pro sgttttt...setakat sedap di tekak sendiri jer


No comments: