Wednesday, July 13, 2011

Tak Boleh Reply Komen & Apam Pisang IRAFEN


As-Salam..huhu, masalah negara! knp saya xboleh reply msg kawan2 yang komen kat blog ni  knpye? dah lame perasan, ingatkan komp kat ofis wat hal, bila try lappy kat umah lak, pun sama .. i thought ade something yang xkena la...tp knp n mengapa? ade sapa yang tau x? plezz help me...kesian kat kawan2 yang komen, saya xreply seolah2 saya xhargai lak, pdhl setiap msg yang dtg, ingin sekali saya membalasnya, barulah persahatan di alam maya ini tererat...so, buat sahabt2 yang selalu menyinggah kat cni, sorry a lot to u all atas masalah saya ni...huhu...jgn kecewa n teruskan menyapa saya... tlg bagi tips camne saya nk menangani masalah ni...



bercerita ttg apam pisang ni, actually xberapa menjadik lagi ni, buat pun main taram jer, xingat resipi, buat ni pun time lappy xde lagi, so xleh nk rujuk2 jer, buat ikut pandai sendiri jer...xmo bagi resipi kut silap, kesian kat org kannnn...


kebetulan dapat pisang nangka makcik bagi dari kg..sampai lebam2 pisangnya, kalo dibiarkan lagi ler lebam, so terusla aku godek2, maka jadila ia...kes aku xpuashati coz dia merekah xcantik , xde kelopak2 tu yang aku xfaham tu,...bila tarik ia keluarkan lak, ade sisa dia melekat kat paper cup tu, mcm lekit jer...



ni aku bawak bekal ke ofis, bagi kawan2 mkn...dorang kat ok, sedap, tp aku kat xok, coz aku xpuashati...


kononnya pic dari dekat..



close up lagi kunun nya..ahaks

2 comments:

Mas said...

bestnya apam pisang...
nak seketoiiii...

azira said...

hehe..mmg best pe..amikla seketoi..sy izin kan