Wednesday, January 4, 2012

Cowboy Town andddd Showwww

As-Salam...sambungan kesah semalam, dah tu mlm nyer kami melayan show la kat Cowboy Town ni di A Famosa Resort, Alor Gajah...aku nk tgk la ape yang bez sgt nya cowboy town ni mcm yang member2 aku cite....


mula2 amik handstrips dulu kat kaunter pasal kami dah dpt tiket waktu booking online dulu


pintu masuk, cek handstrips...



dpn pintu masuk, aku snap pic budak diangkat gajah,....wakakakka...org tua pun gajah  ni angkat jgk ngn belalai dia tauuuu...konon aku nk try la, tp Mr. F xbg bini dia diangkat oleh  Gajah, sebab bau dia (gajah)masyaallah...kot bini dia pun turut sama busuk jgk...haruuuuuuu...so lebih baik aku ikut je ckp Mr. F nnt kang aku gak yang haru kalo duk berjauhan ngn beliau....hehe..yang utamanya aku kot bau pyh nk ilang nnt



dahtu ni le pic yang first memaparkan muka pemilik blog ni di tempat ni...hahhaha, tingin nk naik beca wehhhhh, tp Mr. F xlayan sgttttt, xpyh la katanya, lagipun show dh nk stat..

kami pun menujula ke tempat show...aku bayangkan mcm show kat zoo negara la jela tempat dan ramainya penonton dia, ala2 ramai jela kebiasaannya....sekali ngkooooo, hambiiiikkkkkk....ramai gile siot.....tokojut hakuuuuuuu...


aku anggarkan penonton mlm tu dlm 3 ribu org kottttt, yela sepanjang jalan ada org, kiri kanan belakang depan ramai betolllll


ape2 pun puas kami melilau cari tempat duduk, akhirnyaaaa dpt jugakkkkk....posing la beb !



comel kan baby ni....baby anita baharum niiiii ...ala pelakon 'Dunia Baru' tu kira2   4 thn yang lalu kot...


show dah stat, ala tempat duduk aku xcenter laaaaa...terpaksa zoooommm...bile sebut pekan koboi, mustila orgnya RED INDIAN kannn...tu persembahan dari Red Indian le tuuu .... red indian celup, org tempatan jgk, konon2nya jadi org sane la....red indian...


dorang main api masuk ke dlm mulut, tp aku xsnap pic tuuuuu, kusyuk tgk..


seorang penonton berani menunjukkan sikll ke dpn



abes persembahan red indian, kehadiran gajah memeriahkan suasana, sementara nk menunggu show yang lain lakkk


nih penari gelek no satu yang aku dan Mr. F sukaaaaaa....ahhaha...kelakar tgk beliau...time ni dorang wat ala2 drama klasik inggeris la, yela sempena krismas kan...ala2 cinderella la kununnya....beliau nih pari2 yang berterbangan, xpun jadi rama2...ntah, aku xreti nk istilahkan sbg ape

haaa nih kupu2 lakkk


geng2 dorang leni



princess pengsan, prince dtg mengubat princess dia yang konon 'kegeringan' ...tp princess xsedar pun, last2 princess sedar akibat 'tok bomoh' yang dtg mengubati beliau, payah aku nk fhm sebab aku duduk xcenter, ke hujunggggg...dorang nih main kat port tgh jer, kat dpn VIP....huhuhu



prince tu dtg melawat princess dia, turun dari keta kuda epik nih laaaaa....ha kan aku kate cinderella....putera raja dtg dgn keta kuda....wakakakkakkkk...yang si bunga biru kat dpn sekali nih adalah pelakon Anita Baharum..beliau betul2 duduk depan hakuuu, xsombong pun org nyer..pandang2 aku, senyummm, kalo aku mengumpat ngn Mr. F pasal persembahan dorang2 nih, anita turut sama tersenyum seolah2 menyokong pendapat kami....hehehehe..comel je org nyer, xpenting xsombong....tp, aku maluu nk tegor dia lorrrr.....



bile puteri raja nih dah sedar dari kegeringan dia, haruslah bgn menari....sedar2 jer terus menari...mak aihhhhh


sweet le tu kunun...ekekekeke...perasan tak pic  ni pecah, sebab aku zooooooooommmmmm...akhirnya putera dan puteri nih hidup aman damai..abess cite...ape citenya, ntahla akuuuuu...tiba2 je dah hujung kan cite aku ni, hahhahahahhahhhhaaaa



nih lak persembahan dah abis, tinggal semua 'pelakon2' dan 'pelakon tambahan' dlm cite nih kuar beramai2 seolah2 artis tersohor melalui red carpet...hehehe...suka aku tgk dorang nih, kalo aku jadi dorang pun, aku akan lebih2 melambai2 konon aku la artis terkenal, yela dpn 3ribu org tu beb ! time ni la nk perasan lebih pung...!!!! wakakkakakkkkk



ayam2 terkedek2 berlari...ehehhehee...terhibur aku nengok ayam nih...pastu byk lagi menatang melaluinya....ade biri2, tikus, lembu, kuda, gajah, unta bla2...yang aku snap ayam jo...menatang nih suma dah terlatih...tu sebab dorang xlari masuk ke celah2 penonton


nih bkn menatang, tp maskot joooo....yang lain2 original menatang



aksi org tinggi, berkaki panjanggggggg



show mula 8.30, abis kul 10.00 kira berbaloi la beb....mcm menonton drama lak aku rase....oooo begini cowboy town rupenya...erm, bez gak...tp aku nasihatkan kpd sesiapa yang xsetuju tu, xpyh la dtg...tp kalo nk berhibur, dan nak tgk sesuatu yang lain, bole la dtg, terima jela persembahan dorang, tp yang seksi2 tu xberkenan la, yang magic2 bole la...aku pelik je tgk org buat magic



kuar dari tempat show, terus pusing2 dlm pekan koboi ni lagi, besar jgk pekan koboi nihhhh



ha ni la org buat magic....'tok bomoh' nih la yang menyembuhkan penyakit tuan puteri tuuu



penonton melihat 'tok bomoh' buat magic...ekekeke


and the last kami dlm buggy, ntah le aku xtau nk panggil hapeee...Mr. F xnak naik, tp aku nk sgt naik...mana2 aku pegi pun, kalo ade buggy nih mesti aku nk naik...mengalahkan budak kannnnn...tempat lain buggy free, tp kat cni suma berbayar...1 token rm2...nasib baik murah....eleh kalo 1 token rm10 pun, aku tetap akan bayarrrrr...sebab aku nk sgt naikkk, hehe ...yang tkg byr nyer Mr. F laaaa...nasib baik murah kan bangggg


nih la ghopernyer....dah la cite sal ni....aku akan sambung cite hari last lak yer, waktu dah nk gerak balikkkkk....bye....cite bersambunggggg

No comments: