Wednesday, January 18, 2012

Jumpa Lagi

As-Salam...di pengabisan minggu2 yang terakhir ni saya menjadi semakin BZ dan BZ...cewahhhh..hal umah yang diserang anai2 dan hal ofis yang byk program...anai2 serang kotak2 mangkuk aku dlm kitchen kabinet...huhu...bahalol!

Hujung minggu ni CNY, Sabtu pagi seawal jam 5, kitorang cuti balik kampung selama 4 hari (selasa, 24hb)...kendian rabu esoknya 25/1 sehingga jumaat 03/02 selama 10 hari aku berkursus di Jelebu, N9..Kursus Intensif Kader....aku kan Kader je, bukan duk syokkkk kat jabatan sendiri...huhu..juz tumpang jabatan org..

Balik dari Kursus, cuti lagiiiiii...cuti Maulidur Rasul himpit ngn Thaipusam...so aku nk ilangkan penat nk landing2 kat umah je tnp gangguan..tiada rancangan percutian dan tiada rancangan xtvt...aku nk bgn tido mkn bgn tido mkn je...

So, selama tempoh itu, makanya aku bercuti dari dunia blogging....jumpa anda dlm pertengahan Februari yer...TQ....and...BYE2...

No comments: