Friday, January 13, 2012

Hepi Besday To You



Epi Besday To You...
Epi Besday To You...
Epi Besday To ABG SYGGGG...
Epi Besday ToYOUUUUUUUUU...

Hehe...
Yang Ke - 30 sudah...
Arini 13 Jan, awak di puterakan pd tahun 1982.. (pukul brape xtau, awak xcite)
Ingat Awak Dah Tua...
Ngeh...Ngehhh

Semoga Di Usia Yang Mendatang Ini
Lebih Mematangkan Diri...
Dalam Kita Melayari Bahtera Rumah Tidak Bertangga Di Tasik Heights Itu...
Atau Setelah Kita Berpindah Di Mana- Mana Pun...

Semoga Allah Berkati Awak...
Semoga Allah Rahmati Awak...
Semoga Allah Bagi KITA Rezki Lebih...
Semoga Allah Pelihara Awak..
Semoga Allah Pelihara KITA...

Kerna...
Saya Sayang Sgttttt Awak
Kerna...
Awak Orang Pertama Di Hati Saya..
Oleh Itu...


Nah... Time la adiah xseberapa dari saya niiiiiii
Untuk Awak Hilangkan Bosan..
Di Kala Saya Sibuk Di Dapur...
Supaya...
Hati Awak Tenteram...
Sementara KITA Belum Punya Cahaya Mata...

Cuma...
Pinta Saya Agar Awak Tidak Putus Berdoa.....
Tidak Putus Solat...
Tidak Putus Mengaji....
Tidak Putus SAYANG SAYA Selalu Di Hati Awak....(boleh ker???)
Demi Kebahagiaan KITA...

SELAMAT HARI LAHIR SYGKU KE-30..

Hadiah dah diberi...
Malam Ni Kita Makan Besar Ye..
Seperti Kite Bincangkan Awal Pagi Tadi
Sebelum P Keje Tadi..
Okeh...BYE2...

No comments: