Wednesday, May 9, 2012

Makan2 Samuri Sate


As-Salam....pagi kira2 8.30am, a.mie call aku ckp nk belanja makan sate kat Samuri Kajnag sempena besday dia, jemput sekali Mr. F la...malam tuh jumpa dia 8.30pm di tol Grand Saga yang najib dah bagi pree tuh.



muka anak2 sedara ku...ade yang biase, ade yg monyok (selalu pun monyok), dan ade yang ceria ( mmg selalu ceria dan byk mulut mcm cik ra)..mood ~ tgh menunggu pa dan ma oder sate



nih lak kitorang la..si adibah yang snap pic ni..dia kata knp ayh die buat mulut camtu, seraya aku terus memandang laki aku...time2 tuh jgk dia snap...haaa, tgk dh xmenjadi dah pic ni. grrrr~~



kelihatan juga abg azhar dan k.zie iaitu adik kpd kak iparku.. kiranya u olls, a.mie belanja juz adik2 dorang jela..dismping ank2 nya..


sesaat kau datang ~ kata ramlah ram...nin diaaaaaa!!!



mmg sedap sgt la...lembut isinya, kalo mkn kat kajang, bez, sate fresh...kalo mkn kat francais, xbez...liat, maklum le benda frozen, xpreh bak kata mek aku...haha



kamu membaham xhengattt, mmg puas ler...xcaya tgk la laki aku tu, penuh sopan...wakakakakkk...sori bang



aksi budak2..



aku yang control, padahallllllllllll


eh siti pun ade laa... lupe lak aku nk cite kat atas td..ekekekeke..aah, budak nih dh makin cantik ! nurse la katakan...



lepas makan budak2 nih begambo kat muzium samuri..wah  muzium la sgtttt



sebelah muzium samuri ni, adalah mini stadium kajang..si afham sebuk nk main 'go kart' nih...haha



tuh la si afham bersama cik ra nya


interprem


nah dh bole naik go kart dah...hahaha..baru lah hepi


hasil dari kamera murah

No comments: