Thursday, August 23, 2012

Dtg tgk Abby Abadi


As-Salam..ghase nk dtg tgk Abby Abadi jer..makanya aku pergilah ke program Bicara Hati sempena Kempen Menutup Aurat negeri kelantan , ketika aku bcuti di kg 2 bulan lepas...ekekee...baru nk updated..majlis ni buat di pasir puteh, kelantan


bukannya si abby ni ceramah politik pun, sebagaimana yang dicanang2 oleh media arus perdana, xdak pun...beliau juz share pengalaman beliau berhijab jek..haaaa...tu la korang...g dgr dulu, baru tau...jgn  xdtg dengar, tp mulut duk menuduh2, mfitnah org...xbaik tau! sejak si abby bertudung nih, aku dh jd minat giler kat dia! sebelum nih xminat pun, lepas btudung, nmpk dia ayu giler....



aku dtg dekat tu semata nk snap muka dier..tp xsempat pun  nk bersalam, coz ayah aku heboh giler nk balik awal...hahaha...pastu aku blah ngn bonda aku..sempat lagi g makan gulai kawah smbil menderma, sambil dgr si Abby berbicara.... lepas tembolok penuh, blah r....

No comments: