Thursday, August 2, 2012

Nasi Goreng Kampung memikatttt

as salam....hari2yg ku lalui tras bgitu singkat d bulan ramadhan ini...update blog bukan lg mjdi xtvtv harian kerna faktor masa yg tlampau mencemburui diri yg kerdil ini..cewahhh..ini pun aku curi2 masa update d kala jam 11 mlm menjelma...teman sebelah dh lama lena diulit  mimpi...ayat jiwang karat gler, mklumla mood malam.muahahha.sebelum ni ayat d ofis sempoi jer, mklum le tengahari ceng-ceng update..

xtvt ku pg sampai ofis, tdo jp..hehe..ngantuk gilos...bgn 8.15 mula keje hingga kul 12..pastu 12.30-kul tadarus d surau...kul 3-5 blk ofis, wat keje..kendian sampai umah kul 6.30 ptg everyday gile ko mau masak2 lg...huhu...seb bek hubby tlg....tlg buat air je punn alhamdulillah..pastu mlm g terawih, then tdo..so bile mana aku nk buat n3..ni pun sambil2 je aku tunggu kapur di punggung ku yg sapu kt tulang terentak ni kering, tu sempat tu

aku geram jgk dgn tab ni tau...ilang sudah pic nasi goreng memikat aku ni...tsilap tekan cktghaib peginyer..kite ni amatur, dia xreti nk guide, peh tub menonong je poie cursor dia...erm, tatap jela pic telo mata kebau ni yer.


aku geram jgk dgn t


a

No comments: