Monday, April 16, 2012

Lawatan Ke Kompleks Kraf sempena hari kraf peringkat kebangsaan

as-sala,...pagi yang hening, kami menerima jemputan ke komples kraf sempena hari kraf di jalan conlay.kami seramai dlm 9 org gitu...wakil Perkep Ipd kami..

byk yang dijual...tp aku xminat yang cenggini


dlm kotak tu aku xtau ade ...


cantik galeri dia..


nih muzium kraf


bahan2 yg digunakan utk membuat batik..bahan semulajadi tau..bkn pewarna tiruan



contoh rumah melayu...sekeping gambar je tu....



selain tu, kami dibawa melawat juga ke pameran barangan rotan...tp mahal2 sehhhh

dan sekrg , tempat yang aku minat....pameran dan jualan baju/kain/pakaian batik...wah...bezzznyaaa...harganya pun berpatutannnnn... aku rembat jugak 1 jubah batik...yiiiheeeeiii




besar giler ...ramai betul yg meniaga kat cni...rata2 dari trg & kelantan....


yg ni aku rembat...pencuci baju batik...satu, rm8 sebotol




dah selesai, menunggu driver dtg pick up us...


sempena lawatan ni, kami diberi saguhati bekas porcelain tu sebagai kenangan, dan air mineral sebotol...

pergi ke sana, ade juga aku beli sesuatu utk dihadiahkan kpd Mr. F aku, iaitu handkerchief batik dari Noor Arfa....aku amat merasa berbangga krn beliau menghargai hadiah dari aku yang xseberapa itu....... leh wat kesat makanan kat mulut depan tv kan......kahakhakahkahakahhhh!!!

No comments: