Tuesday, April 17, 2012

Ruang Berlibur release tensen

As-Salam..kalo balik keje penat2 kannnn...aku suka berlibur kek cni la...sebelum aku duduk cni, Mr. F dah duduk dulu.beliau sentiasa mendahului aku...maklum ler, aku bukan bole terus duduk, masak2 dulu, dah kenyang baru duduk...sambil2 lipat kain...ekekeke...

kalo waktu malam, xbyk xtvt aku, cite2 pun xde yang menarik sgt...Mr. F asik melayan movie dia jela...beliau paling senang kalo malam hari kerja. sebab time tu beliau boleh konker tv-rancangan beliau tnp gangguan dari aku...


tp awas kalo mlm nk ke hujung minggu, jumaat malam sabtu sehingga la hari ahad, mmg aku akan melayan cenel 132 jer..bile aku konker, so Mr. F pun turut tgk la..menonton wayang lak kami erk...ketawa terbahak2, tambah2 lagi pd actor/pelawak yang kami minat...iaituuuu  JOHAN raja lawak......TERBAEKKKK johan...we all suka u tau !!!!!

ek eleh, aku tau la TV aku bukan plasma @ lcd pun....tuh tv time aku bujang dulu...tunggu dia rosak dulu, baru aku beli LCD...selagi dia masih ok, aku akan guna..



haruslah tempek wajah datin duluuuu  ... aminnnn


kalo time nk berlibur gitu, haruslah ade makanan yang lazat2, kalo time aku rajin le kannnn, mmg gempak...time aku malas sengih je le...lol...


kalo ade tetamu2 yang dtg, ghajin le aku...nih contoh tetamu le kannn...hidangan pic di atas tiada mengena dgn pic di bawah nya sebab menu yg lain, hari yg lain...ekekekkeke...senget! org xde keje

No comments: