Wednesday, September 5, 2012

Spaghetti...dah lama xmkn...


As-Salam..nih spaghetti aku buat bln pose ritu..tp biase lah aku, baru upload...ekekeke... bkn tingin nk mkn pun, tp sebab bz giler g menyoping sampai ke petang dh letih, makanya utk buka aku cuma sediakan spaghetti jer, itu pun Mr. F yg request...ikutkan aku, bazar ramadhan laaa..tp tau2 jela bazar ramadhan mkn xpuas...dgn harga mencekik nyer, dan dgn xsedap nya...kalo mkn buat sendiri, walau simple, xperlbagai, tp mkn puas , senyum sampai ke telinga laki kite...phewwww...


utk sos blognese nya (mcm silap eja jer), selain daging kisar, ku tambah cendawan butang dan udang...boleh juga kalo u all nk tambah sosej ker, sotong ke...no hal la...sendiri mau mkn kan..yg penting, letak oregano cikit...abiar ade bau 'herbs' omputih ckt...ekekeke


tomato puree dlm tin aku xbubuh, aku bubuh tomato pior ku iaitu buah tomato hiris kecik, campakkan dlm sos prego tu...aku cadangkan mknn ini boleh juga di jamu tika open house ..why not !

2 comments:

Kak Sam said...

Lama dah tak makan spagetti. Suka tapi kalau buat mesri tak dapat sambutan punya.

azira said...

ekekeeke...xlaku erk kat umah akak? budak2 xsuka la tu....