Monday, September 3, 2012

My Dining Table - Dining Cover


As-Salam..selamat hari raya..masih dlm mood beraya kan...sebab itu la aku 'terbeli' dining cover nih...belian yang murah, penggunaan yang elok, hasilnya amat berbaloi2... aku terbeli benda ni supermarket Hero je..sape nk tau harganya berapa..cepat2 g cek kat Hero yer... semuanya yg dijual bercorak English Stail..


aku main taram jek bunga ape pun..bile samapi umah, terus cover ini meja, tgk2 'terserupa' lah pulak ngn kotak tisu aku tu...kiki... kotak tisu from Masjid India jek, pun murah jgk... semuanya murah2, tp nmpk kellllassss kan...angkat bakul la ckt..supaya kite berasa berbangga krn dpt beli benda yang murah tp menang memakainya... aku senyum sampai telinga...hari2 ckp kat Mr. F, cantik x alas meja ni? sampai muak la Mr. F mendengar dan menjawabnya...ekekkeke...aku kannnn



asalnya, ini dining table nya..ketika dia bogel...

2 comments:

cikla said...

salam kenal dear..kita pun minat english2..

azira said...

TQ..HEHE