Monday, January 3, 2011

Hadiah Untuk Follower Ke-10

Salam semua...sejak blog ini di create kira2 2 minggu yang lalu, follower saya baru 10 org...biase la kan...saya kan org sederhana, xramai peminat... huhu...jadi sebagai penghargaan kpd follower ke-10 pada arini, adalah lelaki.....iaitu Fendie DD - kenalan rapatku.. orgnya agak low profile, namun bercitarasa tinggi..
Sesuai dengan imejnya, saya ingin menghadiahkan.......deng deng deng !

TADAAAAAAAA......



Fuyyooooo...Audi saya beli semalam khas untukmu ! cantik kan....sempena menjadi follower ke -10 Bingkisan Kehidupanku...lavenderirahimmad.blogspot.com....bukan ini saje tau, ade lagi.... deng deng deng..



WHAT IS THIS???



Ouccciooohhh........IPAD from Apple ........!!!!  wah bertuah sungguh encik Fendie DD ini, sudah lama dia mengidamkan IPad berteknologi tinggi ini, siapa sangka saya yang menghadiahkannya ! xsia2 'follower' kamu membawa 'ong' maaaaaaa...






Xkan En. Fendie DD shj yang mendapat hadiah kan....yang lain2 pun bertuah juga...tima kasih daun keladi kpd suma follower saya yang lagi 9 org tuh...disebabkan u all ni suma per, so saya menghadiahkan 'hadiah org per' la yeeee.....ape lagi.....TADAAAAA....
 


BUNGA !!!! A Bouquet of Flowers ! cantik tuh..


Diharap anda semua akan terus setia bersama saya ye...kpd yang lain, dipersilakan aka jemput2 la ke blog saya yer....jgn jengah yer, klik le follow tuuuu.. (biase la blogger2 kan bersaing siapa follower teramai....nnt dpt award uuu..) haha..ok BYE..


2 comments:

azida said...

kenan ke audi tuuu...nak jgk..hukhukhuk

azira said...

hahaha, mung nak?? pujuk pakwan dulu utk grand livina..pastu baru audiiii..haha