Sunday, January 2, 2011

My Home Sweet Home

Salam...saya sudah dpt rumah idaman saya. baru dapat kunci 1.1.11 semalam...nun d pinggir KL..haha..jauh dari hiruk piruk, hahahhaaaaa...rumah anda bagaimana ??? umah saya biase2 jer..... ; ) piece....layannnnn..






Ini ruang tamu utama..masuk je dari pintu di sudut sebelah kiri, terus tetamu lepak sini..hehe..sebelahnya tangga di sebelah kanan, naik tingkat atas..





Ini pulak ruang tamu ke dua untuk saya abiskan masa bersama keluarga...bez lepak cni...syoookkk...




haha, ruang yang digemari, Ruang makan....yeah !!! makan sampai lebam kat cni...hohohoho..



and...nk tgk tempat privacy saya x??? hehe


ahaaaaa...ni la dia...bez kan?? xbanyak perkakas, tenang je...saya sgt sukeeeeeee.... !! dah bilik saya, of course la muka saya..hihi



 Anda tahu berapa rm saya beli umah ini??? beli ??? murah jer.. kah kah kah... knp? xpercaye ??? ini Blog saya, terpulangla pada saya, cerita saya...kpd kawan2, jemputla yaaaa...call saya dulu sebelum dtg tauuuu...hohohohohohohhoohohohohohohooooooo...BYE !

2 comments:

azida said...

uiiiittt,kuat sgh ngoya..

azira said...

hahhhahahaaa!!!