Tuesday, January 11, 2011

Yong Tau Foo MAKCIK CANTIK.

Salam...dihitung2 agk lama juga saya x update blog..ntah ler..pasal xde crita cerihik..bak kata bonda ku, 'xde modal'..hahaha !! (gelak guling2)  hidup sorang d perantauan ni leh ketandusan idea, ahakz.. lainla kalo ade anak kecik leh le tiap2 hari update, byk cite..ni sebab saya sorang, xkanla nk cite hal2 seharian kite lak erk...privacy tetap ade privacy beb ! haha... melainkan kalo sal makanan, bez jugekk.. !

Ok, n3 ni nk tunjuk pic Yong Tau Foo MAKCIK CANTIK..bakpe saya kate MAKCIK CANTIK tuh ??? pasal makcik cantik yang jual tau..berhampiran LRT umh saya ni. hari2 saya lalu,  hari2 saya pandang dier..cantik betul ...subhanallah..walaupun umo dah 50-an, anak dah beso2, tp  tetap nmpk cantik. makanan dier pun sedap2..acik tuh asal dari Singapore ! owh, patut le comeiiii..




Yong Tau Foo SOS




Yong Tau Foo SUP




Pedas2 sedap..yummy



Walaupun nmpk cair, tp sedap giler !! xsangka rasenya sedap, xpadan ngn cair.


Actually saya menunggu watermark dari  JIYA  ni..dah cop que dah..katenya dlm 2 minggu lagi siap ler..haih, xsabo2 lak makcik nih..xsabo nk tag Watermark, baru kelazzzzz.......  biar kite beli pun makanan, janji kite tukang snap, so hak cipta terpelihara la kan???? hehehehhee  BUBYE !


No comments: