Monday, December 12, 2011

Kenduri Kawin Amy

As-Salam...pada Sabtu 10 hb semalam, kami menerima jemputan ke majlis perkahwinan Amy, jiran sekampung dulu di Dewan MBPJ, area Sri Manja ...kebetulan si Meknor dan Pija datang, aku ajakla mereka sekali pergi, memenuhkan kereta haku dan memeriahkan majlis si dak Amy tuh...wakakakka


nih saje ler aku nk pose lu sebelum bertolak ke PJ..u loook very the tegak aku duduk..hahaha...gara2 PB leni tulang belakang pun xleh bengkok...mcm gaya ala2 bakal datin x? hihihihi


nih lak meja yg kitorang duduk, sekali ngn meja abang aku, Abg Mie dan keluarga dia..tkg snap gambo ni adalah meknor.


makanya, aku pun melangkah ke depan snap gambo pengantin lak...si Amy nih dah panjang dah, dulu kecik je org nyer..lama xjumpa ngn keluarga dorang nih..isteri dia pun cantik je ... pelamin mereka, wallahhhhhh cantik banget !



cute kan budak 2 org nii....nk dapatkan gambo ni funyer la susah, mcm2 perangai xnak pandang kamera la, gitu la gini la...puas mak dia pujuk..ni anak2 K.Vi, kakak si Amy tu...budak dua org nih sbg flower gegirl la, tkg tabur munge  ke karpet merah time pengantin berarak masuk... ekceli flower girl ade 3 org..sorang lagik cousin dorang, tp aku xsnap muka sorang lagik sebab beliau hilang ke mana ntah...lagipun aku maluuuuu, nk dapat yang sekeping ni pun, bkn main lagi aku cover..ekekekekke  



suasana dlm dewan



"gendang dipaluuuu pengantin maluuu...duduk bersanding tersimpuh maluuu..".eh, tersimpuh ker? duk atas kusi la.... skang nio kalo g mane2 kenduri kawin pun, especially yang dlm dewan dan berpelaminan bagai, mesti aku tingat kan kenangan 14mei2011..ekekekekkk



goodies dari tuan rumah



setelah kekenyangan yang amat, inilah hasilnya yeahhhh...wakakakkakakkk



pasangan romantis dulu, kini dan selamanya....ekekekkekk ...abg aku dan isterinya.. dan anaknyer


GEGIRL !



yeah nih pulak gambar si YUNA dan WARDINA !!


senyuman Yuna dan Wardina yang cukup manis, tertib si gadis melayu.. terbaikkkk.... tp lagi terbaik si Afham kat sebelah tuuuuu !!! TERBAIK dan TERBELIAK si dak faham merosakkan gambo org...pdhl baru pas sunat tuh, baru je seminggu dah lincah bagai hai...wakakkakakakkk sian kat Yuna dan Wardina wehhhh jd mangsa kerosakan pic...aku  gelak xmenahan dah nih   :D (saje aku upload gak gambo nih)



pengantin makan beradap..time nih baru si Amy perasan akan kehadiran aku...sebab aku tgk dia angkuk pandang aku, so dia kenal le tu...kot le dia lupe...ekekkeke... ketika ini, kami semua mintak diri balik dulu, rancangan aku nk g umah makcik kat kelana jaya



TATA...balik dulu,...konvoi ngan A.mi nk g umah makcik..



byr tol dulu...


dah sampai umah makcik, xde le aku snap gambo lagi dah...lagipun sampai je sana, makcik aku xde...pintu suma tertutup rapat...huhu....balik je umah lol..dah sampai umah aku projek buat cakoi lak ngn Pija...nnt aku upload cakoi aku yer...menjadi ! mcm kedai...

No comments: