Wednesday, December 28, 2011

My Toys - Mixer and Slice Cheese Cake

As-Salam...yuhhuuuuuuuu bahgianya idup bile dapur kite ade mixer...ase epi sekaliii..hehe...mcm2 jenis kek leh wat ngn mende alah nii



dah lame saya mengidam kan Mixer...tunggu turn baru leh beli...berdikit2 dulu, benda yang penting diutamakan duluuuu,,,,bln ni, baru turn dia ya...dah cukup haul, terus saya sambar... mcm biase, sejak 2 menjak ni saya menggemari jenama Empress by Cosway, jadi kes suka pd brgn elektirk dari Cosway ni pasal breadmaker dia la tuuu, sejak tu terus bersemangat nk kumpul barangan bermutu dari cosway nih...hihihihiiii



murah lak tu, yang penting kualitiiiiii ...dengan 3RP saya boleh dpt RM89.00 ... xke debooooommm tuh??? kalo kt supermarket lain, mau seratus lebih...kalo yang kurang dari seratus lak, xkualiti lak...haihhh



tujuan utama saya nk miliki mixer adalah psl nk nih lahhhh...pukul telor putih sampai jadi meringue (kental, xtumpah kalo terbalikkan) ...mmg byk manfaat betollll...aritu penah nk putar pakai tgn jer, last2 hancur besen ku dikerjakan seseorang...huhu....sadis tollll memori itu


hasilnya tarrrrraaaaaaaa .......Slice Cheese Cake by azira...hehe...sedappp...lembut betolll aku buat kek ni jamu keluarga sedara aku iaitu anak beranak a.kie dan k.sah yang dtg bertandang baru ni...sekali ngap dah licin...insyaallah aku akn buat lagi pasni...dulu2 penah wat gak kek ni, tp xjdi kek, jadi bingka! hahahaha...pasal telo putih xmenaik tu la


ngep, ngep, ngeppp tekan ngn jari....lembuuuuttttttt...pasni xbeli cheese cake kat kedai dah...aku leh wat sendiri la !!!!!!! hahaha




No comments: