Monday, December 12, 2011

Keu Teow Goreng Basah daging dan udang


As-Salam...tak boleh bayangkan betapa sedapnyer ketow basah aku ni...aku mmg penggemar ketow u olls nk tau...utk versi ni xde sgt sayur mayur, juz sedikit kubis dan carot, lauk dia lak aku buh daging segenggam dan udang byk ekor gak...tp yang mampu aku tunjukkan 6 ekor tuh jek, yang len menyorok mane ntah....ngeeeee~


stok daun sup mmg sentiasa ade kek umah aku ni, so otomatiknyer aku kan bubuh hirisan daun sup ke dlm ape2 gorengan mee sekalipun..aku suka buh dlm kuali tika masih panas lagi pas tutup api, biar dia kecur ckt, pastu gaul2 skjp..sesetengah org kan suka buh kat atas darat, aku xsuka sebab dia keras kalo wat  gitu.



nih jek aku makan malam tuh, very theeeeeee sikit...aku dalam proses nk menurun kan berat bdn ni, tp masih xturun2 laie haiii, bawang goreng dan kepok jgn dilupa'in ....kahkahakahkah..kali ni kepok versi panjang ye puan2...stick kepok..wakakakakkk

No comments: