Friday, December 30, 2011

Jalan-Jalan Putrajaya @ Melawat Masjid Sambil g Kenduri ...hehe

As-Salam..minggu lepas krismas kan keluarga sepupu aku dari kg dtg, dorang tumpang tdo di umah aku , dorang bercuti ke KL sambil2 ade kenduri di Putrajaya sabtunya...jadinya, aku bwk dorang jalan2 dulu area masjid putra dan masjid besi di putrajaya nuh...lepas tu baru g kenduri di presint 9..layan gambar2 ni, aku sakit perut ni xleh borak panjang.......haihhhh



5 dara pingitan...hehe





merenung air tasik laki aku dan sepupu aku





teruna free ...



kawan baik sejak kecil..bersama Kak Long











kat bwh ni lak masjid besi....





tempat solat xde dinding...angin dari tasik terus masuk menerpa pipi jemaah...






dah tu tengahari kami suma g kenduri...sedap2 makanan dia...dlm kekalutan tu, tiba2 kami terpandang ade sorang baby comel giler laaa.....



comel kannnnn...

pastu g makan2 umah sepupu dorang nih kat Bangi dan petang tu terus ke Kelana Jaya umah makcik sampaila malam baru balikkkk...tata

No comments: