Tuesday, December 21, 2010

Jamuan Persaraan CC Zaiton

salam semua...bertemu lg kite..yela, blog saya , dah tentu saya selalu updated kan?? jgn jemu2 singgah ke blog saya ye....Nk cerita, semalam diadakan Jamuan Perpisahan Sempena Persaraan CC Zaiton dan Pertukaran Kak Ina ke Pulapol Semarak Jan nnt..CC Zaiton bersara minggu depan dah..Di majlis ini,saya diminta oleh CC Maznah untuk menjadi emcee...bolehhhh....mari kite tgk pic2 iniiiiiiii...



Sedap sgt makanan yang di order oleh Punitha..of course mamak menjadi pilihan..xmuak lagsung...nasi beriani ....saya suka !





meja VIP utk mereka yang diraikan




VIP dining



Sebelum ape2, saya kena snap duluuuu....hehe..wajib tu !





Kata aluan utk hadirin hadirat...jamuan ni buat ringkas jer...so, emcee nya pun ringkas laa....


Inila pengantin yang diraikan tu...- Cc Zaiton


Menerima hadiah dari tuan amran sebagai wakil pegawai awam disini...tuan amran tu boss saya tahu..KC BAKA


ini lak pengantin kedua yang diraikan... - K. Ina


K.Ina pun dapat hadiah...yeayyy!


Saya lagi...mesti nk interprem jugakk....haha..


Saya..., saya..


dan saya....! harus lah...empunya blog kan.... :)



kenangan dari saya utk cc zaiton...sayang sama Cc ni..




"terimalah jodoh ku ini"...hehe



ciuman wajib tuuuu...wajib bagi org per..setuju x? anda juga begini, kan?


berdakap la pulak...

So, sekian...xmo celoteh byk.....penatttttt....tata..

No comments: