Tuesday, December 28, 2010

Pizza Khas Kak La


Salam semua...deng, deng, deng...dengdengdeng..dengdengdengdeng...haha..ni la pizza kak la (azila). kakak bujang saya yang buat time lek kg arituu...sedap...ternyata sedap, sedap lagi dari pizza hut tau...roti yang kak la wat ni lembut...xmcm sesetengah pizza tu, roti keras semacam jerk..saya xsuka roti keras2 ni...tp, saya lagi suka if dapat makan jer....hehe

sori ye, sape2 nk resipi ni xdapek den nk buii coz eden xghoti...waktu kak la buat, saya xtgk pun..malas..besela, kat kg, bykla xtvt sampingan saya yang lain yang perlu diambil perhatian..tau2 je dah siap, tinggal snap jela.....meh layannnnn pic pizza kak la ni...





Ni pizza sebelum dibakar dlm oven, rupanya gini laa... nama Pizza Khas ni sebab kak la saya ni adalah cikgu pendidikan khas kat johor..lagipun, asal usul dia leh belajar wat pizza ni adalah rentetan dri ctu laa...





2  pic ni pizza yang dah siap dibakar, alamak lupe nk rotate laa...xpela, malas nk baiki..sila telengkan pala anda wokei.



siap dipotong utk dibahagikan pada anak2 buah yang ''gelewak'' tuuu...


siap dimakan !!!


untuk pizza khas kak la ni saya bagi markah 98%...haaa...tinggi tuuuu...memang sedap !
adios ! kite jumpa lagi next N3...tata..

No comments: