Wednesday, December 15, 2010

nutrimetics ~ episod 1.


assalamualaikum...saya adalah dealer Nutrimetics product ..di bawah adalah sebahagian ntara produk penjagaan diri yang saya miliki..sesuai utk anda juga...utk order, sila emel kpd saya, insyaallah, saya akan contact anda semula. (maaf, borang langganan tidak dicipta di blog ini)....ambil perhatian, dalam bisnes, saya cuma menjual produk yang saya berpuas hati shj...sekiranya ia tidak menepati kehendak saya, saya tidak akan menjualnya..kerana disamping berniaga, pahala yang saya dicarii....beramal, berilmu, bertaqwa.




ok, set ini berharga RM37.90... iaitu moisturising bath  & shower gel 500ml, nourishing hand & body lotion 150ml, perfume talc 100g....all of LAVENDER ..saya memang addict lavender dari dulu lagi, wangi sgt...one more thing, this product is aromatheraphy...sesuai la kan, lepas balik kerja letih2, pe salahnya manjakan diri anda dgn sensual aroma ini...nyamannnnnn sgggttt... order, jgn xorder...


gambar dari dekat..jgn xtau, disebabkan 'keaddictan' saya terhadap lavender, my nick name sewaktu zaman chatting2 dulu ialah LAVENDER IRAHIMMAD..ahakz.. ( 'lavender ylang-ylang'   pun saya guna juga) 






yang ini pula berharga rm13.90 juga 100g... bau nya manis2, sesuai la ngn namanya 'honey bloom'..makin lama, makin wangiiii, kusyuk2 gituu bile dicium...hehe..ini akan saya hadiahkan kpd bonda, kerana saya sudah memiliki lavender talc di atas tu..




ini yang paling saya suka !! xpress gel ini berharga rm29.90, berkuasa untuk menghilangkan black and white head, sel2 kulit mati & kulit kasar....mmg terbukti berkesan.. disamping doa kpd allah..setelah memakainya, kulit terasa sgt lembut..use 2 times weekly to achieve a fairer and fine complexion...bintik2 hitam sudah tidak kelihatan lagi !! cepat order !

anda boleh hubungi saya di emel ~ irafen823@gmail.com...  tq.

No comments: