Tuesday, December 21, 2010

SEMINAR PENGURUSAN HARTA PUSAKA ~ faraid, wasiat dan hibah

assalamualaikum... hari ini saya menyertai Seminar Pengurusan Harta Pusaka ~ faraid, wasiat dan hibah di Dewan Serbaguna, Masjid Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur. Seminar ini adalah anjuran JAWI... jumaat lepas terima semboyan..dari BAKA KL, juz 3 org yang tersenarai..saya (cheras), ariza (kl) dan sorang lagi (sentul)...seawal jam 7.45, saya dah bertolak ke sana..



Dewan kat Masjid ni setanding dewan kat hotel...baguslaa...martabat masjid lebih tinggi kini..anggaran peserta dalam 200 org gitu..ramai.


Anjuran JAWI...majoriti dri mereka la...turut diundang jakim, baka, dan beberapa agensi kerajaan lain..juga qaryah2 jawi tuuuu..berdasarkan pemerhatian saya , ada seperti tok2 imam jugak..


Saya geng ngn ustz ni je..selalu kene kursus ngn dia (naik nama)...layannnnn...


S.A.Y.A = A.Z.I.R.A

A.R.I.Z.A....saya azira...nama dekat2..actually ustz ni org besut juga...kah kah kah...kira org kampung gue laa...

T.A.T.A

No comments: