Monday, October 31, 2011

Hepi Besday To Me !!!!

As-Salam..sebelum tuh nk nyanyi dulu..epi besday to me ! hepi besday to me ! epi besday to me...epi besday to me...hehe..jeng3..saya menyambut ari lahir pd semalam 30 okt .. lahir thn 1983..ini  bermakna saya sudah 28 thn !



kek ni saya oder dari K. Dina Mansor .. kretip kakak nih..



kek 'di pagari' stoberi la pulak ..cantik kan? ~like~



epi besday to me !



brownies chocolate ganache with cheese ! pjg berjela nama dier...mmg sedap sgt 2... terima kasih abg sayang yang sponsor kek ni buat bini kesayangan dier ! hehe..i love u yang



meraikan K.Dina anak beranak yang dtg anta kek ke rumah, so aku jamu la dorang mee sup.  ajak juga kawan baik aku, si JUE dah lama xjumpa dia..jue dtg ngn anak2..



sebelum tuh aku dah dpt dulu adiah dari hubby..ape yang klako hubby aku g balut adiah pakai ketas minyak jer..dah le tu ketas minyak kepunyaan aku lak tuh dirembatnya dlm lemari aku..haha..tp xpe, yg penting ingatan dier padaku...kata2nya yang cair tu beb



alamak, tersilap eja la pulok cik abg..xpe, maksudnya sayang byk2 le tu.. aku bedebor ade isi ape dlm tuh ek..hehe



sekali jeng3, aku dpt bantej !!  isi nya xleh tunjuk kek cni nooo..rahsia!! hanye aku n hubby je yang tau.. watpe yang menunjuk ye x..ceh, pdhl yang separuh tunjuk da tu..haha

No comments: