Tuesday, October 25, 2011

Lawatan Ke Pusat Pameran Vantage


As-Salam..pada jumaat 21 okt yang lalu, aku berkesempatan mengahdiri lawatan ke KIlang Vantage di Petanling Jaya nuh bersama geng2 PERKEP IPD kami ni...xramai pun, juz 14 org je pun... huhu..sungguh seronok..dah kat sana, dorang suma shoping xhengat, aku masih waras lagi la coz lompang pun xpenuh..haha! 



sampai je kami area kul 3pm, terus dorang bwk kami nonton bukan wayang, tp slide je...dorang bg taklimat psl brangan 'bantej' nih.. dripada proses pembikinan porcelain sehinggalah ke pasaran jualan


yang aku xpuehati psl dh byk sgt tiruan jenama bantej ni ...kk home deco la, romantika la, dan pelbagai lagi kedai2 yang menawarkan brgn tiruan produk bantej. tu xkira lagi kedai2 yang kat langkawi nuh! maybe corak rose english classic tuh yang memikat ati pemplagiat2 sekelian ! huh!
(maksud plagiat adalah meniru yer, jgn ade yang bertanye xfhm sudah..plg haru aku nk jawab)



selepas diberi taklimat, kami dibawa ke tingkat atas utk pameran brgn perabot mereka.... oii mak aiii toboliak mata den !



yg ni bg yg sukakan stail simple



meja mkn ni bebbbbbbb...pergggghhhh hmpir 10k !! tak termasuk pinggan yg kt ats meja nu ha .. sape yg nikah ngn datok/tan sri ke leh le boli....baik la meja mkn kek umah aku nu ha je, marble pun tp jatuh lebih murah. classic gak .. 1k pun xsampai..huih ... nk nyedapkan ati



aku suka ruang tamu cmni beb..tp idok la mampu..yang ni lgi la debommm .. berkali2 la aku gosok mata ni ha..



asik tgkap gmbo je, bagi la aku posing



alamak kat tompet yg sama la pulokkk



bersama rakan/ kakak / makcik kesayanganku..iaitu K.Yati...dikenali sbg k.yati logistic..coz dia keje kat bhgian logistik/ pengangkutan..haha


bersama k.eva kebajikan .. hehe..xyah le tgk kitorang..tgk le katil tuh ! ni katil stail ank dara gitu



alahai bile la aku leh beli katil yang cantik amat nih ? dpt duduk , tumpang posing pun jadi laaaa...katil umah aku kayu itam, barula romantika de kalbu ngn hubby



bg can k.yati posing sowang2



haaaa..nih ruangan yg digemari ... shopping time !



pilih2...utk ahli PERKEP kami dpt diskaun 30% ..mmg pihak  bantej buat kerjasama dgn PERKEP seluruh malaysia menawarkan diskaun hebat ..lawatan ni pun kami dtg atas undangan pihak bantej senirik tau...

nnt aku nk bwk mertua aku la dtg shopping cni..dia suka bantej2 nih ! sian kek dio beli kat sogo mhl mencokik



sila la jamu mata anda...yg kat rak belakang nuh adalah brgn gred B ..maksud nya yang reject item ..gred B mmg murah2 siot...separuh harga pun dapat nih.. hanya di HQ, petaling jaya...haaa...ingat tuhhh



and the last ini jela yang aku beli..mklumler aku xbwk duit byk mcm dorang tuh .... xpe, aku leh dtg lagiiii kan dah janji nk bwk mertua..hubby aku pun sporting je, mcm bagi sokongan je . yela bile dia dgr aku bercerita bagai nk rak..daripada xnak dgr, tgk2 dia lagi beriya, pasai nyer mulut aku ni pot pet pot pet menerangkan keseronokan p sana...

perbezaan produk bantej original dgn tiruan adalah xcalar nk porcelain dia lebih berkilat..


Pagi esok nya, terus aku guna ...haha


jemput mkn meh !



No comments: