Monday, October 17, 2011

Jamuan Adik-Beradik @ Breakfast


 
As-Salam..semalam buat jamuan mkn adik beradik je kat umah . mkn pagi..janji kul8.30, tp dorang dtg kul 10, xpela kan...dah namanya org pantai timur of coz la mkn breakfast pun nasik! xkira pagi ptg siang mlm, org pantai timur mkn nasik! haha... mcm2 ado nasi kerabu la, nasi dagang la, nasi belauk la... eh byk lagi la... dlm byk2 menu pantai timur, aku memilih utk wat Nasi Belauk jer!
memandangkan buat nasi ni senang gile. semudah ABC !

citenya, dlm kul 8 mlm abg aku msj dorang nk dtg umah pagi esok! mau xgelebah, ckp last minit, mane nk cari bahan mlm2...pulak tu mlm tu aku g kelas monavie. so pk punyer pk senang aku wat nasi belauk je! kebetulan semua bahan2 dia dh ade dlm esbox...tinggal santan je pegi beli awal pagi, xpela kan..yang lain tip top cukup!




dah siap suma terhidang...sementara menunggu ketibaan tetamu!



ni la menu nasi belauk! ikan gulai kuning ngn sambal je menu dia... tp aku tambah ikan terubuk masin goreng. kasi 'nyakut' ckt...hehe... kan aku kata menu nasi belauk ni simple jer! aku baut ikan selar kuning n ikan aye. tambah timun...cukup.



air tea n milo kawwww panasss..



kaum laki2 mkn kat meja...time ni si afham dah sudah mkn..tadi aku lupe nk snap gambo dia tgh mkn kat cni..dari kiri mudin, a.mie n asben (speky)



kaum pompuan mkn kat bawah jer! coz xcukup meja..kusi aku ade 6 bijik jer...haha..gasakla kannn..dari kiri, k.la, ct, afham(tgh baring, pegang remote tu), amirah, adibah (tudung itam) n kakak ipar (my sil)
yang nasik tinggal sepinggan tu pinggan aku la tuuu...haha..selekeh..tgh mkn, tiba2 aku tringat nk amik pic..trus bangun! haha!



k.la n ct.. makin ayu duo org nih !



afham yang kemengantukan!



adibah yang kunun malu2 alah!



amirah yang steady jer!

ok bye2...

No comments: