Monday, October 31, 2011

Bergambo Ngan Chef Wan La Pulokkk

As-Salam..sabtu ritu aku kuor berjalan2 mencari mould eskrem utk kakak2 aku mngirim benda alah tu ..merata tempat dah aku mencarinya, tp xjumpe..nih nk cite masa kat jusco AU2, mata aku melilau mencari mould, hubby tah bertebaran ke mana dah dia, tetiba dia dtg ke arah aku tarik tgn aku dgn pantasnya seraya beliau berkata : 'jom tgk chef wan!" dgn muka beliau yang xcited yang teramat...

dahtu bile  dh sampai dkt cep wan, terus cep wan padang aku..aku pun pe lagi wat2 tunduk, maluuu...lawak gler siot !!  rupenyer cep wan kat sane buat promosi GLO professional yang skrg nih ade iklan dlm tv tuh

pastu aku nk ilangkan malu kerna 'ditinggalkan' cepat2 la aku g kat promoter GLO buat2 bertanya ttg promotion dorang nih..menurutnya, kalu beli 1 GLO berharga RM4.90 akn dpt bergambo ngn cep wan ! dan gift ! waaaahhhh...hebattt..suka aku bergambo ngn cep wan..nih peluang nih !



pas pembayaran dibuat aku dpt gambo nih free hasil cameraman dari GLO..time2 tu gak dapet..suka !



dah tu aku mintak le ngn ngn budak promoter tu lak sample GLO biru...yang aku beli GLO Limau... seb bek aku xbeli glo biru nih, pening pale aku eh...yang limau (hijau) bezzz... xrugi aku beli ijo..suke...


nih le gift yg dorang janjikan...napkin..@ kain pengelap dapur..aku ingat gift ape nya...huhu..ok la jugak kan...hehe..

No comments: