Thursday, November 24, 2011

Kurma Daging & Ayam Goreng Kunyit & kepingin nk g bercutiiiiiii....

kurma daging stail aku... resipi? ala, tiru je pek kulit rempah ADABI tang belakang pek tuh..haha

As-Salam...macam dh xde benda nk n3 ape kan...tp bubuh gakla, sebab lama xberapdet....coz mood aku skrg dah lame xg bercuti ngn hubby, last g bercuti time hanimun dulu...erm, kira2 6 bulan yang lalu, cuti 3 hari hujung mingu ni, aku gah berkira2 nk g mane erk? mesti perjalanan yang dekat jer, dlm 2 jam je maksima, pastu nk yang budget rm tempat dier...hehehe ... maklum ler baru pas blk kg kan, byk fulus yang dah melayang...

any cadangan x? erm, sepintas lalu aku teringat ttg HOMESTAY HAJI DORANI ...bez ke g sane wei???? mcm bez je kan... lagipun aku xpenah g area sabak bernam, kuala selangor dan sekinchan ! xpenah merasai kehidupan org2 jawa..mesti bez kan...kwn2 aku pun ramai jawa... NASI AMBENG dorang bez weh !! ek eleh pdhl xpenah mkn pun , tingin weh !!! kecur liur aku dgr nasi ambeng!


ayam goreng kunyit pun stail aku .... main taram jek...

percutian ku menggamit...jgn xjadi sudah la bang !! hubby ku esok baru pulang dari outstation, ntah dia nk g bercuti x ntah ler, mesti dia letih... tp bagaimana dgn perasaan aku yang membuak2 utk bercuti nih !!! huhu...gastrik aku memikir kan nyer.... (meminjam kata2 jue kawan aku yang gile2)

No comments: